piątek, 14 czerwca 2013

Rower zamiast półki

Dlaczego nie? Podobno najprostsze rozwiązania są najlepsze :) A to wydaje się bardzo ciekawe. Na załączonym zdjęciu rower pełni funkcję szafki pod umywalką. Jest bardzo dobrze wkomponowany, a wraz z  odpowiednimi dodatkami tworzy idealną całość. Dodatki, kolory i faktury, jakie użyte zostały w tej aranżacji sprawiają, że rower nie przeszkadza nam wcale, wręcz przeciwnie, wydaje się, że to właśnie tu jest jego miejsce. A Wy co sądzicie o tego typu rozwiązaniach? (fot. http://nazagreen.com)


1 komentarz:

  1. Witam,
    Próbowałam się z Panią skontaktować przez Hangout na google+, ale bez powodzenia, więc postanowiłam napisać na forum publicznym:-)
    W styczniu tego roku dodała Pani tema 'Mała łazienka - aranżacje'. Na siódmym zdjęciu jest piękna aranżacja łazienki w czarno-pomarańczowych kolorach. Dokładnie takich szukam. Czy mogłaby mi Pani pomóc i udzielić jakichkolwiek wskazówek, co do producenta bądź nazwy tych płytek? Lub może chociaż informację, gdzie znalazła Pani tę aranżację? Przeszukiwałam internet, ale nigdzie nie mogłam znaleźć tych płytek. Choćby jakaś odpowiedź pod komentarzem.
    Będę wdzięczna za pomoc.
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń